Kvaliteta fotografske prezentacije modnih noviteta u medijima vanjskog oglašavanja

Autor(i)

  • Miroslav Mikota Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, Katedra za primijenjenu i umjetničku fotografiju, Zagreb, Hrvatska
  • Maja Brozović Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, Katedra za likovno-grafičku kulturu i grafički dizajn, Zagreb, Hrvatska
  • Ivana Pavlović Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, Katedra za primijenjenu i umjetničku fotografiju, Zagreb, Hrvatska

Ključne riječi:

vanjsko oglašavanje, fotografija, modni noviteti, razlika boja, ispis mlazom tinte (ink-jet)

Sažetak

Marketing tekstilne i odjevne industrije za promociju modnih noviteta koristi i medije vanjskog oglašavanja. Kvaliteta fotografske prezentacije ovisi u prvom redu o samom dizajnu odjevnog predmeta, kreativnom radu fotografa, ali i o reprodukciji boja tkanina i ljudske kože. Kako su muške i ženske osobe glavni nositelji tekstilnih proizvoda, i sama kvaliteta reprodukcije boje kože utječe na cjelokupan doživljaj reklamne poruke. U radu su istraživane promjene boja kroz cjelokupan proces realizacije medija vanjskog oglašavanja od faze snimanja, obrade do ispisa na uređajima koji se koriste. Kvaliteta prezentacije ispitivana je objektivnim instrumentalnim mjerenjem i subjektivnom vizualnom procjenom promatrača. Pokazalo se da na cjelokupan doživljaj poruke utječe više opći dojam promatrača od same kvalitete reprodukcije boja.

##submission.downloads##

Objavljeno

2008-09-30

Kako citirati

[1]
Mikota, M., Brozović, M. i Pavlović, I. 2008. Kvaliteta fotografske prezentacije modnih noviteta u medijima vanjskog oglašavanja. Tekstil. 57, 9 (ruj. 2008), 457–464.

Broj časopisa

Rubrika

Izvorni znanstveni rad