Kvaliteta fotografske prezentacije modnih noviteta u medijima vanjskog oglašavanja
Ključne riječi:
vanjsko oglašavanje, fotografija, modni noviteti, razlika boja, ispis mlazom tinte (ink-jet)Sažetak
Marketing tekstilne i odjevne industrije za promociju modnih noviteta koristi i medije vanjskog oglašavanja. Kvaliteta fotografske prezentacije ovisi u prvom redu o samom dizajnu odjevnog predmeta, kreativnom radu fotografa, ali i o reprodukciji boja tkanina i ljudske kože. Kako su muške i ženske osobe glavni nositelji tekstilnih proizvoda, i sama kvaliteta reprodukcije boje kože utječe na cjelokupan doživljaj reklamne poruke. U radu su istraživane promjene boja kroz cjelokupan proces realizacije medija vanjskog oglašavanja od faze snimanja, obrade do ispisa na uređajima koji se koriste. Kvaliteta prezentacije ispitivana je objektivnim instrumentalnim mjerenjem i subjektivnom vizualnom procjenom promatrača. Pokazalo se da na cjelokupan doživljaj poruke utječe više opći dojam promatrača od same kvalitete reprodukcije boja.##submission.downloads##
Objavljeno
2008-09-30
Kako citirati
[1]
Mikota, M., Brozović, M. i Pavlović, I. 2008. Kvaliteta fotografske prezentacije modnih noviteta u medijima vanjskog oglašavanja. Tekstil. 57, 9 (ruj. 2008), 457–464.
Broj časopisa
Rubrika
Izvorni znanstveni rad
Autorska prava
Copyright (c) 2008 Hrvatski inženjerski savez tekstilaca

Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution 4.0 International License.