Strategija jugoslavenskog izvoza tekstilnih i odjevnih proizvoda na tržište Sjeverne Afrike

Autor(i)

  • Branko Inđić »Textil« import-export, Zagreb, Hrvatska, Jugoslavija

Sažetak

Razmatrano je oblikovanje strategije jugoslavenskog izvoza tekstilnih i odjevnih proizvoda na tržište Sjeverne Afrike na osnovama izvoznog marketinga i uvažavanjem načela teorije vanjske trgovine. Razjašnjeno je definiranje strategijskih ciljeva izvoza i obavljen je njihov izvoz za određene proizvode i tržište s oblikovanjem i izborom optimalne strategije izvoza do 2000. Odabrani su uvjeti i načini s kojima izvoz može biti faktor razvoja nacionalnog gospodarstva, povezujući njegove makrosfere i mikrosfere. Marginalno tržišno područje u odnosu na udio u ukupnom izvozu dovoljno dokazuje i upućuje na važnost oblikovanja i ostvarivanja cjelovite strategije izvoza tekstilnih vlakana, tekstilnih proizvoda i odjeće.

##submission.downloads##

Objavljeno

1991-02-28

Kako citirati

[1]
Inđić, B. 1991. Strategija jugoslavenskog izvoza tekstilnih i odjevnih proizvoda na tržište Sjeverne Afrike. Tekstil. 40, 2 (velj. 1991), 55–62.

Broj časopisa

Rubrika

Izvorni znanstveni rad