Strategija jugoslavenskog izvoza tekstilnih i odjevnih proizvoda na tržište Sjeverne Afrike
Sažetak
Razmatrano je oblikovanje strategije jugoslavenskog izvoza tekstilnih i odjevnih proizvoda na tržište Sjeverne Afrike na osnovama izvoznog marketinga i uvažavanjem načela teorije vanjske trgovine. Razjašnjeno je definiranje strategijskih ciljeva izvoza i obavljen je njihov izvoz za određene proizvode i tržište s oblikovanjem i izborom optimalne strategije izvoza do 2000. Odabrani su uvjeti i načini s kojima izvoz može biti faktor razvoja nacionalnog gospodarstva, povezujući njegove makrosfere i mikrosfere. Marginalno tržišno područje u odnosu na udio u ukupnom izvozu dovoljno dokazuje i upućuje na važnost oblikovanja i ostvarivanja cjelovite strategije izvoza tekstilnih vlakana, tekstilnih proizvoda i odjeće.##submission.downloads##
Objavljeno
1991-02-28
Kako citirati
[1]
Inđić, B. 1991. Strategija jugoslavenskog izvoza tekstilnih i odjevnih proizvoda na tržište Sjeverne Afrike. Tekstil. 40, 2 (velj. 1991), 55–62.
Broj časopisa
Rubrika
Izvorni znanstveni rad
Autorska prava
Copyright (c) 1991 Hrvatski inženjerski savez tekstilaca

Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution 4.0 International License.